sobota 23. srpna 2014

Nutně potřebuji...

Znáte ten pocit, když něco prostě nutně potřebujete? U mě se tenhle pocit většinou dostaví, když vyjde nějaká nová kuchařka. Jsem totiž taková sběratelka. Mám jich doma kolem padesátky a pořád se mi zdá, že jich není dost. A co teprve časopisy o vaření...Ty už nemám pomalu kam dávat, ale odmítám se jich vzdát :D
Zrovna teď jsem na netu narazila na kuchařku Snídaně u Florentýny a ač jsem si ji ještě v obchodě ani neprohlédla, je mi jasné, že se tam pro ni budu muset brzo vypravit. Snídaně a různé svačinky totiž miluju a bez téhle knížky tak nemůžu být.
A tou druhou mojí vyvolenou je Velká sýrová nakládačka. Sýry, sýry...to je moje! Naložený hermelín můžu na sto způsobů. Navíc už jen ta obálka je tak lákavá, že se mi sbíhají sliny.
No, vypadá to, že zas brzo nechám v knihkupectví půlku výplaty. Ale co se dá dělat, někdo kupuje kabelky a někdo prostě NUTNĚ POTŘEBUJE kuchařky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš komentář